<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD><TITLE>Message</TITLE>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-1">
<META content="MSHTML 6.00.2800.1476" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#c0c0c0>
<DIV><FONT size=2>Mel jsem Omegu B ('97) a ta nabijela taky spatne.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Vymenil jsem regulator a bylo to uplne
stejne. </FONT><FONT size=2>Kdyz uz me to hodne stvalo v zime startovat
pres kabely,</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>vyndal jsem ho a zacal jsem merit.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2>Byl strasne tepelne zavisly. Studeny daval pres 13.7V, ale po
zahrati sel hooodne dolu.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Mluvil jsem o tom s kamosem automechanikem a rikal ze jen on
vi (s moji) o 3 Omegach</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>ktere spatne nabiji.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2>Zkousel jsem dat do serie v napajeni regulatoru jednu diodu,
ale kmitalo to jako blazen. Nevyreseno. :-(</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Byl jsem rozhodnutej tam dat regulator z
Favorita.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV>s přáním hezkého dne<BR>Tomáš Chvátal<BR>EZOP Praha s.r.o.<BR>tel./fax.:
257320853<BR>tel.: 257320555<BR>tel.: 257320403<BR><A
href="http://www.ezop.cz">www.ezop.cz</A><BR><A
href="mailto:tchvatal@ezop.cz">tchvatal@ezop.cz</A><BR></DIV>
<BLOCKQUOTE
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV style="FONT: 10pt arial">----- Původní zpráva ----- </DIV>
<DIV
style="BACKGROUND: #e4e4e4; FONT: 10pt arial; font-color: black"><B>Od:</B> <A
title=jardabuc@seznam.cz href="mailto:jardabuc@seznam.cz">Jaroslav Buchta</A>
</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Komu:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">'HW-news'</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Odesláno:</B> 19. února 2008 18:27</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Předmět:</B> Alternator - Auto</DIV>
<DIV><BR></DIV>
<DIV><SPAN class=062342017-19022008><FONT face=Arial size=2>Resim ted zrovna
alternator z Opla Omegy, nejak jsem vcera zjistil, ze baterka je tezce malo
nabita a ted po nabiti a nastartovani napeti nevyleze nad 12.3V Mereno i
osciloskopem, docela hladky prubeh napeti.</FONT></SPAN></DIV>
<DIV><SPAN class=062342017-19022008><FONT face=Arial size=2>Pri zatezi taky
neklesne pod 12V, takze neco dava. Alt. jsem vyndal, sundal regulator - uhliky
nejsou zrovna dlouhe, ale taky nevypadaly az tak tragicky, takze
zahada.</FONT></SPAN></DIV>
<DIV><SPAN class=062342017-19022008><FONT face=Arial size=2>Co me jeste mate -
jak je zapojeno vinuti ? Je vyvedeno 2x6 dratu, 2 jsou vzdy spojeny v jednom
ze 6ti uzlu. Z nich 3 pak vedou na 3+3 diody na + a 3 na diody na -. Jak je to
vinuti proboha organizovano? </FONT></SPAN></DIV>
<DIV><SPAN class=062342017-19022008><FONT face=Arial size=2>Co jsem koukal na
schemata, vetsinou jsou kreslena do hvezdy, ale toto? Vinuti se zda komplet
dokola propojeno (0R) Je to BOSCH 120A.</FONT></SPAN></DIV>
<DIV><SPAN class=062342017-19022008><FONT face=Arial size=2>Regulator koupim a
zkusim novy, ale trosku me to znervoznuje. Rotor ma 2.1Ohmu, to by snad mohlo
byt OK ? </FONT></SPAN></DIV>
<P>
<HR>
<P></P>_______________________________________________<BR>HW-list mailing
list - sponsored by
www.HW.cz<BR>Hw-list@list.hw.cz<BR>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>