<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD><TITLE>Message</TITLE>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-1">
<META content="MSHTML 6.00.2800.1476" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#c0c0c0>
<DIV><FONT size=2>Mel jsem Omegu B ('97) a ta nabijela taky spatne.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Vymenil jsem regulator a bylo to uplne 
stejne.&nbsp;</FONT><FONT size=2>Kdyz uz me to hodne stvalo v zime startovat 
pres kabely,</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>vyndal jsem ho a zacal jsem merit.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2>Byl strasne tepelne zavisly. Studeny daval pres 13.7V, ale po 
zahrati sel hooodne dolu.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Mluvil jsem o tom s kamosem automechanikem a rikal ze jen on 
vi (s moji) o 3 Omegach</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>ktere spatne nabiji.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=2>Zkousel jsem dat do serie v napajeni regulatoru jednu diodu, 
ale kmitalo to jako blazen. Nevyreseno. :-(</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Byl jsem rozhodnutej tam dat regulator z 
Favorita.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV>s p&#345;áním hezkého dne<BR>Tomáš Chvátal<BR>EZOP Praha s.r.o.<BR>tel./fax.: 
257320853<BR>tel.: 257320555<BR>tel.: 257320403<BR><A 
href="http://www.ezop.cz">www.ezop.cz</A><BR><A 
href="mailto:tchvatal@ezop.cz">tchvatal@ezop.cz</A><BR></DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV style="FONT: 10pt arial">----- P&#367;vodní zpráva ----- </DIV>
  <DIV 
  style="BACKGROUND: #e4e4e4; FONT: 10pt arial; font-color: black"><B>Od:</B> <A 
  title=jardabuc@seznam.cz href="mailto:jardabuc@seznam.cz">Jaroslav Buchta</A> 
  </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Komu:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz 
  href="mailto:hw-list@list.hw.cz">'HW-news'</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Odesláno:</B> 19. února 2008 18:27</DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>P&#345;edm&#283;t:</B> Alternator - Auto</DIV>
  <DIV><BR></DIV>
  <DIV><SPAN class=062342017-19022008><FONT face=Arial size=2>Resim ted zrovna 
  alternator z Opla Omegy, nejak jsem vcera zjistil, ze baterka je tezce malo 
  nabita a ted po nabiti a nastartovani napeti nevyleze nad 12.3V Mereno i 
  osciloskopem, docela hladky prubeh napeti.</FONT></SPAN></DIV>
  <DIV><SPAN class=062342017-19022008><FONT face=Arial size=2>Pri zatezi taky 
  neklesne pod 12V, takze neco dava. Alt. jsem vyndal, sundal regulator - uhliky 
  nejsou zrovna dlouhe, ale taky nevypadaly az tak tragicky, takze 
  zahada.</FONT></SPAN></DIV>
  <DIV><SPAN class=062342017-19022008><FONT face=Arial size=2>Co me jeste mate - 
  jak je zapojeno vinuti ? Je vyvedeno 2x6 dratu, 2 jsou vzdy spojeny v jednom 
  ze 6ti uzlu. Z nich 3 pak vedou na 3+3 diody na + a 3 na diody na -. Jak je to 
  vinuti proboha organizovano? </FONT></SPAN></DIV>
  <DIV><SPAN class=062342017-19022008><FONT face=Arial size=2>Co jsem koukal na 
  schemata, vetsinou jsou kreslena do hvezdy, ale toto? Vinuti se zda komplet 
  dokola propojeno (0R) Je to BOSCH 120A.</FONT></SPAN></DIV>
  <DIV><SPAN class=062342017-19022008><FONT face=Arial size=2>Regulator koupim a 
  zkusim novy, ale trosku me to znervoznuje. Rotor ma 2.1Ohmu, to by snad mohlo 
  byt OK ? </FONT></SPAN></DIV>
  <P>
  <HR>

  <P></P>_______________________________________________<BR>HW-list mailing 
  list&nbsp; -&nbsp; sponsored by 
  www.HW.cz<BR>Hw-list@list.hw.cz<BR>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>