<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
  <meta content="text/html;charset=ISO-8859-2" http-equiv="Content-Type">
  <title></title>
</head>
<body bgcolor="#ffffff" text="#000000">
<br>
Ja si naopak myslim, za do letadla nepatri zadne  ( byt mnoha lety
overene ) zarizeni, ktere bylo puvodne urcene pro uplne jine ucely.
Urcite bych sehnal neco odolneho a blbuvzdorného - ta rucka  v budiku
od skodovky muze byt treba ovlivnena pretizenim pri stoupani ci klesani
atd....<br>
Pokud tam ten budik chce ( esteticky vzhled - kulate budiky) <u>urcite</u>
bych ho kombinoval s dalsim ( treba uvedenym digitalnim) teplomerem.<br>
<br>
Šerých Jakub napsal(a):<br>
<blockquote
 cite="mid9A43BA66F59D69418F24FFF78F15C051337C46@granada.panska.local"
 type="cite">
  <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; ">
  <meta content="MSHTML 6.00.6000.16587" name="GENERATOR">
  <style></style>
  <div align="left" dir="ltr"><span class="869045606-07022008"><font
 color="#0000ff" face="Arial" size="2">Nechci hajit nejake brutalni
prehlidky lidove tvorivosti, ale na druhou stranu ono u letani je
nejdulezitejsi, aby ty veci fungovaly spolehlive. Takze verim, ze mnoha
lety overeny teplomer z S120, ktery se da novy sehnat jako nahradni
dil, je v tomto ohledu treba lepsi nez kdovijaky superbastl nejlepe
"opatreny samostatnym procesorem pro kazdy °C" :-)). </font></span></div>
  <div align="left" dir="ltr"><span class="869045606-07022008"></span> </div>
  <div align="left" dir="ltr"><span class="869045606-07022008"><font
 color="#0000ff" face="Arial" size="2">Navic kupodivu pri letani je
teplota motoru jednim z veledulezitych parametru, takze na ten budik se
skutecne pilot casto kouka a ne jako v autech, kde je vicemene na
okrasu.</font></span></div>
  <div align="left" dir="ltr"><span class="869045606-07022008"></span> </div>
  <div align="left" dir="ltr"><span class="869045606-07022008"><font
 color="#0000ff" face="Arial" size="2">Jakub Serych</font> </span></div>
  <br>
  <blockquote
 style="border-left: 2px solid rgb(0, 0, 255); padding-left: 5px; margin-left: 5px; margin-right: 0px;"
 dir="ltr">
    <div class="OutlookMessageHeader" align="left" dir="ltr" lang="cs">
    <hr tabindex="-1"> <font face="Tahoma" size="2"><b>From:</b>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">hw-list-bounces@list.hw.cz</a> [<a class="moz-txt-link-freetext" href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz</a>] <b>On
Behalf Of </b>Vláďa Anděl<br>
    <b>Sent:</b> Wednesday, February 06, 2008 10:52 PM<br>
    <b>To:</b> HW-news<br>
    <b>Subject:</b> Re: teploměr Š120<br>
    </font><br>
    </div>
    <div><font face="Arial" size="2">Kupuje to jako náhradní díly,
takže nové. Ale co lidi do těch letadel nacpou, až jsem se divil.
Přehlídka lidové tvořivosti - nevyžaduje se tam homologace jako u auta.
Když tam kdysi jeden bastlil čidlo na minimální rychlost (měřením
podtlaku z pitotky) s hladinovým spínačem z pračky a rozčiloval se že
mu to pokaždé spíná jinak :-)) docela jsem se bavil.</font></div>
    <div><font face="Arial" size="2">Anděl</font></div>
  </blockquote>
  <pre wrap="">
<hr size="4" width="90%">
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
  </pre>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>