<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<HTML><HEAD><TITLE></TITLE>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<STYLE type="text/css"><!--
BODY {
margin: 5px 5px 5px 5px;
background-color: #FFFFFF;
}
/*----------Text Styles----------*/
HR { color: #000000}
BODY, TABLE /* Normal text */
{
font-size: 10pt;
font-family: 'Courier New';
font-style: normal;
font-weight: normal;
color: #000000;
text-decoration: none;
}
SPAN.RVTS1 /* Heading */
{
font-family: 'Arial';
font-weight: bold;
color: #0000FF;
}
SPAN.RVTS2 /* Subheading */
{
font-family: 'Arial';
font-weight: bold;
color: #000080;
}
SPAN.RVTS3 /* Keywords */
{
font-family: 'Arial';
font-style: italic;
color: #800000;
}
A.RVTS4, SPAN.RVTS4 /* Jump 1 */
{
font-family: 'Arial';
color: #008000;
text-decoration: underline;
}
A.RVTS5, SPAN.RVTS5 /* Jump 2 */
{
font-family: 'Arial';
color: #008000;
text-decoration: underline;
}
A.RVTS6, SPAN.RVTS6
{
color: #0000FF;
text-decoration: underline;
}
SPAN.RVTS7
{
font-size: 9pt;
font-family: 'tahoma';
font-weight: bold;
color: #FFFFFF;
}
SPAN.RVTS8
{
font-size: 7pt;
font-family: 'arial';
}
SPAN.RVTS9
{
font-size: 9pt;
font-family: 'tahoma';
}
SPAN.RVTS10
{
font-family: 'arial';
}
SPAN.RVTS11
{
font-family: 'arial';
font-weight: bold;
}
A.RVTS12, SPAN.RVTS12
{
font-family: 'arial';
color: #0000FF;
text-decoration: underline;
}
SPAN.RVTS13
{
font-size: 7pt;
}
/*----------Para Styles----------*/
P,UL,OL /* Paragraph Style */
{
text-align: left;
text-indent: 0px;
padding: 0px 0px 0px 0px;
margin: 0px 0px 0px 0px;
}
.RVPS1 /* Centered */
{
text-align: center;
white-space: normal;
}
--></STYLE>
</HEAD>
<BODY>
<P> 25.1.2008, 22:39:58</P>
<P><BR></P>
<P>Reseni ktere je nevyhodne technicky, klidne muze byt vyhodne ekonomicky. Alespon pro nekoho. :-(</P>
<P><BR></P>
<P>S pozdravem Pavel</P>
<P> <A class=RVTS6 href="mailto:gatilo">mailto:gatilo</A> + zavinac + centrum.cz</P>
<P><BR></P>
<P>--</P>
<P>Vláďa Anděl napsal:</P>
<P><BR></P>
<P>V tramvajích se taky blbne s olověnýma baterkama??? Na dráze se to začalo nasazovat snad minulý rok, údajně to bylo "podezřele rychle" schválené a hned pro všechny typy vozů. V depech jsou vybaveni jen na NiCd (nevím proč jsou stále lidi přesvědčeni že je to NiFe když NiCd se používá minimálně 40 let), na olovo nejsou nabíječky ani oddělené prostory. Vzhledem k 20 leté životnosti NiCd to bude pěkně dlouho pohromadě obojí :-) Lidi ve Feraku se tomu jen smáli - stačí nechat v zimě svítit odstavený vagón, na dráze nic neobvyklého. Olovu prý mnohem víc vadí otřesy - vagón není auto a odpružení vypadá trochu jinak :-)) Lidi na dráze říkají že olovo vydrží do nejbližší pořádné zimy.</P>
<P>Jinak když plzeňská Škodovka dělala trolejbusy do USA, byl tam požadavek aby to určitý (krátký) úsek přejelo z baterek. Tak tam byly místo osvětlovacích baterek startovací, ve Feraku pro ně speciálně dělali malinké články KPH40. </P>
<P><BR></P>
<P> </P>
</BODY></HTML>