<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2900.3243" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Také s nimi mám dobré zkušenosti, i když ne moc 
velké - cca&nbsp;1 nákup za několik let. <STRONG>Nakupoval bych u nich častěji, 
ale museli by mít ten ceník na webu.</STRONG> Po firmách, které nemají ceník se 
ohlížím až když daný obvod nemá nikdo s ceníkem a nemůžu ho ani nijak jinak 
nahradit.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Obecně si také myslím, že objednávka mailem je 
základ rozumného fungování. Prostě přeříct se může každý, přeslechnout také. 
Když dostanete kotouče s 10 000 IO za 50 Kč, kde je jedno písmenko jinak a je to 
něco, co od nich nikdo jiný nechtěl, cukají se obě strany a není způsob, jak z 
toho rozumně vybruslit (nestalo se mi, ale slyšel jsem velmi barvitý popis 
podobné akce, kdy se během týdne z dlouholetého&nbsp;vztahu dotavatel-spokojený 
zákazník stalo trvalé nepřátelství). Řekl bych, že striktní požadavek na 
písemnou objednávku může klidně vycházet z podobné zkušenosti, jejíž občasné 
opakování může při vhodné souhře náhod vést až k pověstnému "pro dobrotu na 
žebrotu".</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>PH</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV 
  style="BACKGROUND: #e4e4e4; FONT: 10pt arial; font-color: black"><B>From:</B> 
  <A title=Cihak@dkv.lbc.cd.cz 
  href="mailto:Cihak@dkv.lbc.cd.cz">Cihak@dkv.lbc.cd.cz</A> </DIV>S Amtekem jsem 
  vždy měl taky dobré zkušenosti. Vždy jsem tam zavolal, upřesnil si s nimi 
  specifikaci a cenu a pak jsem poslal písemnou (email) objednávku. Nikdy nebyl 
  problém. A to jsem vždy objednával 1-2 kousky laciných obvodů, takže určitě 
  nejsem zajímavý zákazník ke kterému by měli důvod chovat se nějak 
  speciálně.<BR>Jediná věc, která mě u nich mrzí je to, že nemají ceník na www. 
  Kvůli tomu se tam vždy musí telefonovat což by pak bylo 
zbytečné.</BLOCKQUOTE></BODY></HTML>