<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=us-ascii">
<TITLE>Message</TITLE>

<META content="MSHTML 6.00.6000.16544" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><SPAN class=375114707-31102007><FONT face=Arial color=#0000ff size=2>A neni 
to skutecne spis problem prepravce, nez Printedu? Sice by mohli byt asi 
vstricnejsi pri patrani, ale ze by meli platit problemy prepravce.... Pokud v 
tom neni neco jineho - s PRINTED taky nemam nejlepsi 
zkusenosti...</FONT></SPAN></DIV>
<BLOCKQUOTE dir=ltr style="MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV></DIV>
  <DIV class=OutlookMessageHeader lang=en-us dir=ltr align=left><FONT 
  face=Tahoma size=2>-----Original Message-----<BR><B>From:</B> 
  hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] <B>On Behalf Of 
  </B>Pajpach<BR><B>Sent:</B> Wednesday, October 31, 2007 8:45 AM<BR><B>To:</B> 
  HW-news<BR><B>Subject:</B> PRINTED<BR><BR></FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>Dobry den, nemate nekdo jiny kontakt na tuhle 
  firmu nez je uvedene telefonni cislo a e-mail na jejich 
strankach?</FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>Idealne na majitele, ten e-mail i telefon 
  obsluhuje stejna pani,&nbsp;a ja bych se rad podavil s nekym 
  jinym.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>O co jde. Dal jsem si k nim vyrobit nekolik DPS 
  (cca za 6tis) s terminem dodani do 23.10</FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>23.10 jsem tam volal, ze mi desky nedosly, jestli 
  neni nejaky problem. Pani me ujistila, ze je odeslali uz 18.10.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>24.10 jsem je mailem upozornil, ze mi stale nic 
  nedoslo, a ze me zacina tlacit termin, nebot do patku 26.10 maji byt desly 
  osazeny a pripraveny v pondeli pro zakaznika, a poprosil jsem je at zjisti co 
  se deje a proc mi jeste nedorazily.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>29.10 - stale ZADNA odezva od Printedu, tak jsem 
  psal dalsi e-mail, ze povazuji zasilku za ztracenou, a at navrhnou co dal. Na 
  to mi prisla odpoved, ze po ni tedy zitra daji patrat, coz trva 3 dny. Nato 
  jsem tam volal, a protoze uz mely moje DPS tyden zpozdeni, navrhl jsem, at mi 
  tedy expres vyrobi dalsi a poslou je a ztracenou zasilku si vyresi s postou. 
  Na to jsem dostal odpoved, ze mi nove desky muzou vyrobit, ale ze zaplatim i 
  ty stare co nedosly i ty nove s expresnim priplatkem, a ze stejne na to nemaji 
  cas, ze by se k tomu dostali az v patek 2.11. A na otazku co mam jako s tim 
  delat, ze uz je po dodacim terminu, me nabihaji kazdy den vicenaklady mi pani 
  odpovedela "pockame, a jestli spechate tak&nbsp;si objednejte 
  nove"</FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>Tak proto bych se rad zeptal nekoho z vedeni 
  firmy jestli je to jejich bezna obchodni politika pri reseni 
  problemu.</FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>S pozdravem</FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>Pajpach</FONT></DIV></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>