<div>Pan Vaclavik se uz obtezoval a vysvetlil mi to ze schemata co mam jsou ta spravna jen je nechapu. Uz vim co potrebuji, ale pokud mate pristup k nejake dalsi dokumentaci, tak se urcite nebudu zlobit, informaci neni nikdy dost.
</div>
<div> </div>
<div>Tosa<br><br> </div>
<div><span class="gmail_quote">22.3.07, <b class="gmail_sendername">Jaroslav Lukesh</b> <<a href="mailto:lukesh@seznam.cz">lukesh@seznam.cz</a>>:</span>
<blockquote class="gmail_quote" style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">Včera večer jsem při toulkách webem narazil na servisní dokundamentaci<br>ochcáfky, mám zabrousit v historii?
<br><br><br>----- Original Message -----<br>From: "David Veramon" <<a href="mailto:david.veramon@seznam.cz">david.veramon@seznam.cz</a>><br><br><br>Oba modely jsou co se týče elektriky úplně odlišné. Už původní model měl na
<br>CANu celkem dost komponentů, ale nová Octávka má na CANu snad i konektor pro<br>zapalovač :-) Pokud se má něco připojovat do stávající elektriky, tak<br>nejlépe opravdu přímo na CAN sběrnici. To ale předpokládá solidní znalosti o
<br>celé problematice. David B.<br><br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a><br><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz
</a><br><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br></blockquote></div><br>