<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
  <meta content="text/html;charset=ISO-8859-2" http-equiv="Content-Type">
  <title></title>
</head>
<body bgcolor="#ffffff" text="#000000">
"...ale nelze jeden druh dopravy silně dotovat a pak tvrdit, že druhý
druh je nerentabilní, tudíž by se měl zrušit..." - vzpomínám na jednu
lokální trať, která byla údajně pro České Dráhy nerentabilní a měla být
zrušena. Pak ji v podstatě "dostal" soukromý vlastník a trať
prosperuje, dokonce se investuje do oprav a rekonstrukcí. Tudíž problém
bych hledal jinde.<br>
<br>
Jan Novák<br>
<br>
Michal HW napsal(a):
<blockquote cite="mid005a01c6f4dc$c648cc80$2700a8c0@stolni" type="cite">
  <pre wrap="">Pokud vim tak se uvadi ze jen cast penez ze silnic (DPH, silnicni dan , 
znamky) jde zpet do cest. Zbytek vyplnuje diry jinde - v rozpoctu.
Michal Gregor
----- Original Message ----- 
From: "Delphin" <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:delphin@post.cz">&lt;delphin@post.cz&gt;</a>
To: "HW-news" <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:hw-list@list.hw.cz">&lt;hw-list@list.hw.cz&gt;</a>
Sent: Friday, October 20, 2006 1:57 PM
Subject: Re: Ekologie - vlaky a spotreba (pri patku)


  </pre>
  <blockquote type="cite">
    <pre wrap="">Osobně si myslím, že veškerý problém je v bolševickosti tohoto státu.
V USA vláda dráhy prodala, nákladní doprava prosperuje, osobní je v
p..., ale je vyřešeno. Kdyby se všechno srovnalo jak neviditelná ruka
trhu míní :-) a dráhy nemusely dotovat osobní dopravu z nákladní a
jezdit prázdnými osobními vagony sem a tam aby si zasloužily dotace na
osobní linky a pro vlastní přežití by musely nabídnout zákazníkům
rozumné podmínky, tak by si určitě zboží které má být voženo po
železnici svou cetu našlo. Teď jen kdo bude tak odvážný a připustí
propuštění 20000+ zaměstnanců najednou...
    </pre>
  </blockquote>
  <pre wrap=""><!---->
Pro začátek by stačilo, aby stát přestal dotovat kamionovou přepravu ve výši
cca 10 Kč/km formou úhrady opotřebení silnic kamiony z peněz daňových
poplatníků. Silniční daň pro kamiony je absolutně neadekvátní a dálniční
známka pro kamiony za 14 000 Kč je nic než výsměch (podle této logiky by
známka pro osobní auta měla stát 88 haléřů na rok). Nákladní přeprava po
železnici pronájem kolejí platí samozřejmě v plné výši. Jsem také pro volnou
ruku trhu, ale nelze jeden druh dopravy silně dotovat a pak tvrdit, že druhý
druh je nerentabilní, tudíž by se měl zrušit.

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>

  </pre>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>