<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2900.2802" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>Zrovna asi před měsícem jsem také řešil internet od Telecomu. Moje názory
jsou myslím jasné z emailu, který jsem posílal 13. března</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>do Telecomu.</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3></FONT> </P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>Jsem velice rozčarován jednáním Telecomu. Začátkem ledna (nebo dokonce
v prosinci) Jsem na stránkách moje konto měl nabídku na </FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>přechod ze současného tarifu Internet Expres Optimal na Internet Expres
Sprint. Hned jsem tedy na těchto stránkách o změnu požádal. </FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>Nic se nezměnilo a po delší době jsem 25.1.2006 dostal automaticky
generovaný Mail s upozorněním, že budu převeden na nový tarif. </FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>Dodnes se ale stále nic neděje. Mě v nabídce zaujala možnost
bezplatného připojení na vaše WiFi hotspoty, které sice v mém bydlišti
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>(K. Vary) nejsou, ale hodilo by se mně připojení při cestách do Prahy.
Včera jsem se dozvěděl od kolegy, že on požádal o změnu z </FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>nejlevnějšího tarifu na dražší a hned to funguje. Takže v současné
době má rychlost dvakrát vyšší než já a platí o 200 Kč bez daně méně.</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>Dnes jsem tedy zatelefonoval na Call centrum. To tedy byl zážitek. Po
nuceném vyslechnutí nabídek jsem se konečně „domačkal“ na </FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>správnou linku. Tam jsem byl neustále upozorňován na to, abych
nezavěšoval. Po nekonečném čekání se spojení přerušilo s oznámením,
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>že mám zavolat později. Vše jsem si zopakoval a po dalším dlouhém čekání
jsem konečně uslyšel živého člověka. Po složitém vysvětlování</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3> a několikerém čekání než se slečna někde informuje, jsem se
dozvěděl, že by moje žádaná změna neměla být problém a měla být
uskutečněna</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3> do pěti dnů. Já už čekám asi dva měsíce. Nakonec mně poradila,
abych zavolal jinam. Po zavěšení telefonu, jsem zjistil, že číslo, které mně
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>nadiktovala, je stejné, jako to, na které jsem volal a mluvil s ní.
Zopakoval jsem si předchozí postup s tím rozdílem, že každé nekonečné
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>čekání končilo automatickým zavěšením s radou, abych zatelefonoval
později. Po zhruba hodině a půl jsem „vytočený na maximum“ s telefonem
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>praštil a píšu. Skutečně se už nedivím lidem, že pevné linky ruší. Já
jsem dosud byl jejich přívržencem, i když nižší cena už není tak zajímavá,
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>protože většinou je člověk nucen stejně telefonovat na mobilní čísla a to
je cena srovnatelná s voláním z mobilu nebo ještě vyšší. V dnešní
době </FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>mně už i bezdrátový internet nabízí mnoho firem a většinou za nižší cenu
s podobnou kvalitou. Dokonce většinou bez omezení dat a bez agregace.
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>Už mě skutečně v odchodu od vaší firmy brání hlavně lenost něco
měnit a slibovaná rychlost (i když jsem zvědavý na skutečně dosahovanou) a
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>již zmiňovanou možnost připojení na WiFi hotspoty. Dodnes jsem svým
zákazníkům (pracuji jako OSVČ v oboru IT) vaše služby doporučoval.
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>To už po zkušenostech (a nejenom těch dnešních) s klidným svědomím
nemohu.</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3></FONT> </P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>Na email mně sice téměř okamžitě přišla odpověď, ale bohužel automatická
s ujištěním, že mě budou co nejdříve kontaktovat. Po týdnu čekání</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>jsem opět zkoušel telefon. Stále stejný výsledek. Po vyslechnutí reklam a
po vymačkání posloupnosti čísel ( Kterou jsem si po čase už pamatoval,
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>ale bohužel nejde vymačkat hned, ale až po reklamách a dokonce každé
číslo až po dané otázce.) jsem si dal asi deset minut hudby s </FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>ujišťováním, že nemám zavěšovat. Potom jsem dostal dobrou radu abych
zavolal později a automat zavěsil. To jsem si zopakoval vždy
tolikrát,</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>kolikrát jsem to nervově vydržel. Nakonec jsem se tento týden vypravil do
Telecomu. Tam jsem se dozvěděl, že už jsem týden přepojen na </FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>novou službu. Sice ne se slibovanou trojnásobnou rychlostí, ale jen
dvojnásobnou, ale po tom všem jsem rád, že nemusím řešit přechod k
jinému</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>poskytovateli. Telecom by si to sice zasloužil, ale moje lenost a strach
z řešení nových problémů zvítězily. Stále si také myslím, že tam, kam vede
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman"
size=3>drát, je nesmysl zavádět bezdrátové
spojení.</FONT></P></FONT></DIV></BODY></HTML>