<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2900.2802" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>Zrovna asi před měsícem jsem také řešil internet od Telecomu. Moje názory 
jsou myslím jasné z emailu, který jsem posílal 13. března</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>do Telecomu.</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3></FONT>&nbsp;</P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>Jsem velice rozčarován jednáním Telecomu. Začátkem ledna (nebo dokonce 
v&nbsp;prosinci) Jsem na stránkách moje konto měl nabídku na </FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>přechod ze současného tarifu Internet Expres Optimal na Internet Expres 
Sprint. Hned jsem tedy na těchto stránkách o změnu požádal. </FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>Nic se nezměnilo a po delší době jsem 25.1.2006 dostal automaticky 
generovaný Mail s&nbsp;upozorněním, že budu převeden na nový tarif. </FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>Dodnes se ale stále nic neděje. Mě v&nbsp;nabídce zaujala možnost 
bezplatného připojení na vaše WiFi hotspoty, které sice v&nbsp;mém bydlišti 
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>(K. Vary) nejsou, ale hodilo by se mně připojení při cestách do Prahy. 
Včera jsem se dozvěděl od kolegy, že on požádal o změnu z&nbsp;</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>nejlevnějšího tarifu na dražší a hned to funguje. Takže v&nbsp;současné 
době má rychlost dvakrát vyšší než já a platí o 200 Kč bez daně méně.</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>Dnes jsem tedy zatelefonoval na Call centrum. To tedy byl zážitek. Po 
nuceném vyslechnutí nabídek jsem se konečně &#8222;domačkal&#8220; na </FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>správnou linku. Tam jsem byl neustále upozorňován na to, abych 
nezavěšoval. Po nekonečném čekání se spojení přerušilo s&nbsp;oznámením, 
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>že mám zavolat později. Vše jsem si zopakoval a po dalším dlouhém čekání 
jsem konečně uslyšel živého člověka. Po složitém vysvětlování</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>&nbsp;a několikerém čekání než se slečna někde informuje, jsem se 
dozvěděl, že by moje žádaná změna neměla být problém a měla být 
uskutečněna</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>&nbsp;do pěti dnů. Já už čekám asi dva měsíce. Nakonec mně poradila, 
abych zavolal jinam. Po zavěšení telefonu, jsem zjistil, že číslo, které mně 
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>nadiktovala, je stejné, jako to, na které jsem volal a mluvil s&nbsp;ní. 
Zopakoval jsem si předchozí postup s&nbsp;tím rozdílem, že každé nekonečné 
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>čekání končilo automatickým zavěšením s&nbsp;radou, abych zatelefonoval 
později. Po zhruba hodině a půl jsem &#8222;vytočený na maximum&#8220; s&nbsp;telefonem 
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>praštil a píšu. Skutečně se už nedivím lidem, že pevné linky ruší. Já 
jsem dosud byl jejich přívržencem, i když nižší cena už není tak zajímavá, 
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>protože většinou je člověk nucen stejně telefonovat na mobilní čísla a to 
je cena srovnatelná s&nbsp;voláním z&nbsp;mobilu nebo ještě vyšší. V&nbsp;dnešní 
době </FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>mně už i bezdrátový internet nabízí mnoho firem a většinou za nižší cenu 
s&nbsp;podobnou kvalitou. Dokonce většinou bez omezení dat a bez agregace. 
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>Už mě skutečně v&nbsp;odchodu od vaší firmy brání hlavně lenost něco 
měnit a slibovaná rychlost (i když jsem zvědavý na skutečně dosahovanou) a 
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>již zmiňovanou možnost připojení na WiFi hotspoty. Dodnes jsem svým 
zákazníkům (pracuji jako OSVČ v&nbsp;oboru IT) vaše služby doporučoval. 
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>To už po zkušenostech (a nejenom těch dnešních) s&nbsp;klidným svědomím 
nemohu.</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3></FONT>&nbsp;</P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>Na email mně sice téměř okamžitě přišla odpověď, ale bohužel automatická 
s ujištěním, že mě budou co nejdříve kontaktovat. Po týdnu čekání</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>jsem opět zkoušel telefon. Stále stejný výsledek. Po vyslechnutí reklam a 
po vymačkání posloupnosti čísel ( Kterou jsem si po čase už pamatoval, 
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>ale bohužel nejde vymačkat hned, ale až po reklamách a dokonce každé 
číslo až po dané otázce.) jsem si&nbsp;dal asi deset minut hudby s </FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>ujišťováním, že nemám zavěšovat. Potom jsem dostal dobrou radu abych 
zavolal později a automat zavěsil. To jsem si zopakoval vždy 
tolikrát,</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>kolikrát jsem to nervově vydržel. Nakonec jsem se tento týden vypravil do 
Telecomu. Tam jsem se dozvěděl, že už jsem týden přepojen na </FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>novou službu. Sice ne se slibovanou trojnásobnou rychlostí, ale jen 
dvojnásobnou, ale po tom všem jsem rád, že nemusím řešit přechod k 
jinému</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>poskytovateli. Telecom by si to sice zasloužil, ale moje lenost a strach 
z řešení nových problémů zvítězily. Stále si také myslím, že tam, kam vede 
</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT face="Times New Roman" 
size=3>drát, je nesmysl zavádět bezdrátové 
spojení.</FONT></P></FONT></DIV></BODY></HTML>