<div>Ehm, co brání odšroubovat jednu svorku z baterie a klidový odběr změřit? Případně rovnou připojit ten proudový zdroj a seštelovat tak, aby se baterka dobíjela žádaným proudem.</div>
<div>&nbsp;</div>
<div>P.K.<br><br>&nbsp;</div>
<div><span class="gmail_quote">2006/2/6, Vít Olmr &lt;<a href="mailto:olmr@hw.cz">olmr@hw.cz</a>&gt;:</span>
<blockquote class="gmail_quote" style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">Dobrého dne přeji.<br>Postavil jsem sobě proudový zdroj 0 - 800 mA, chtěje si udržet auto v<br>pohotovostním stavu i v mrazech. Mnohokráte publikovaným faktem je, že stačí
<br>připojit do zásuvky od zapalovače zdroj a do autobaterie tlačit tak asi 100<br>mA, ona se trošku zahřívá, trošku dobíjí a vůbec jí to dělá dobře. Jenže - v<br>autě je autorádio, alarm, elektronika, družice, suma sumárum hrstka
<br>spotřebičů, které mají jakýsi odběr v klidovém stavu. Takže když já ze svého<br>zdroje vytlačím 100 mA, může to znamenat že jenom snížím odběr z baterie v<br>klidovém stavu ale nijak jí dále neprospěju. Nebo se mýlím ? Už to tady
<br>tuším bylo řešeno - kolik je maximální povolený klidový odběr z autobaterie<br>?<br><br>Děkuji za reakce.<br><br>zdravim - regards - tschuess<br><br>Ing. Ladislav Krucinsky<br>specialista servisu<br>Linde MH-CZ<br>Tel.:+420 602 213 486
<br><br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list&nbsp;&nbsp;-&nbsp;&nbsp;sponsored by <a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a><br><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br></blockquote></div><br>