<P style="PADDING: 0px 0px 0px 0px; MARGIN: 0px 0px 0px 0px;">&gt; Od: Pavel Novotný <A href="mailto:novotny.pp@atlas.cz">novotny.pp@atlas.cz</A><BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ^^^^^^</P>
<P style="PADDING: 0px 0px 0px 0px; MARGIN: 0px 0px 0px 0px;">Mimochodem, nejste s bavicem pribuzni? ;)</P>
<P style="PADDING: 0px 0px 0px 0px; MARGIN: 0px 0px 0px 0px;">&nbsp;</P>
<P style="PADDING: 0px 0px 0px 0px; MARGIN: 0px 0px 0px 0px;">&gt; Podle statistik, se ve vetsine oddeleni telekomunikacnich firem v USA<BR>&gt; snizuji pocty zamesnancu, ale bezpecnostni oddeleni lidi nabiraji, ..proc<BR>&gt; asi :-)<BR>&gt; Ono neučtování omylu je dobry marketingovy tah, nic moc to nespoji a jak je<BR>&gt; videt udela to dojem. To, ze se bedlive sleduje a vyhodnocuje frekvence<BR>&gt; omylu u jednotlivych ucastniku je jasne.</P>