<P style="PADDING: 0px 0px 0px 0px; MARGIN: 0px 0px 0px 0px;">> Od: Pavel Novotný <A href="mailto:novotny.pp@atlas.cz">novotny.pp@atlas.cz</A><BR> ^^^^^^</P>
<P style="PADDING: 0px 0px 0px 0px; MARGIN: 0px 0px 0px 0px;">Mimochodem, nejste s bavicem pribuzni? ;)</P>
<P style="PADDING: 0px 0px 0px 0px; MARGIN: 0px 0px 0px 0px;"> </P>
<P style="PADDING: 0px 0px 0px 0px; MARGIN: 0px 0px 0px 0px;">> Podle statistik, se ve vetsine oddeleni telekomunikacnich firem v USA<BR>> snizuji pocty zamesnancu, ale bezpecnostni oddeleni lidi nabiraji, ..proc<BR>> asi :-)<BR>> Ono neučtování omylu je dobry marketingovy tah, nic moc to nespoji a jak je<BR>> videt udela to dojem. To, ze se bedlive sleduje a vyhodnocuje frekvence<BR>> omylu u jednotlivych ucastniku je jasne.</P>