<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN style="FONT-SIZE: 9.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Arial">Nechlubím se, nemam to za potřebí a navíc mi připadá dost ubohé, chlubit se něčím tak jednoduchým.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN style="FONT-SIZE: 9.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Arial"><o:p> </o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN style="FONT-SIZE: 9.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Arial">Prosím ale o objasnění:<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 21pt; TEXT-INDENT: -18pt; mso-list: l0 level1 lfo1; tab-stops: list 21.0pt"><SPAN style="FONT-SIZE: 9.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Arial; mso-fareast-font-family: Arial"><SPAN style="mso-list: Ignore">a)<SPAN style="FONT: 7pt 'Times New Roman'"> </SPAN></SPAN></SPAN><SPAN style="FONT-SIZE: 9.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Arial">Proč se tedy používá sytič při běhu studeného motoru, nebylo by lepší použít ochuzovač? <o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 21pt; TEXT-INDENT: -18pt; mso-list: l0 level1 lfo1; tab-stops: list 21.0pt"><SPAN style="FONT-SIZE: 9.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Arial; mso-fareast-font-family: Arial"><SPAN style="mso-list: Ignore">b)<SPAN style="FONT: 7pt 'Times New Roman'"> </SPAN></SPAN></SPAN><SPAN style="FONT-SIZE: 9.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Arial">Proč nedošlo k přehřátí motoru, nebo aspoň teploměr neukazoval vyšší teplotu?<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 21pt; TEXT-INDENT: -18pt; mso-list: l0 level1 lfo1; tab-stops: list 21.0pt"><SPAN style="FONT-SIZE: 9.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Arial; mso-fareast-font-family: Arial"><SPAN style="mso-list: Ignore">c)<SPAN style="FONT: 7pt 'Times New Roman'"> </SPAN></SPAN></SPAN><SPAN style="FONT-SIZE: 9.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Arial">Proč šla spotřeba dolu?<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 21pt; TEXT-INDENT: -18pt; mso-list: l0 level1 lfo1; tab-stops: list 21.0pt"><SPAN style="FONT-SIZE: 9.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Arial; mso-fareast-font-family: Arial"><SPAN style="mso-list: Ignore">d)<SPAN style="FONT: 7pt 'Times New Roman'"> </SPAN></SPAN></SPAN><SPAN style="FONT-SIZE: 9.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Arial">Kde berete tu informaci o emisích?<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN style="FONT-SIZE: 9.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Arial"><o:p> </o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN style="FONT-SIZE: 9.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Arial">Díky<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN style="FONT-SIZE: 9.5pt; COLOR: black; FONT-FAMILY: Arial">Radek<o:p></o:p></SPAN></P><BR><BR>______________________________________________________________<BR>> Od: Pavel <pavel_t@centrum.cz><BR>> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz><BR>> Datum: Tue, 25 Jan 2005 12:00:06 +0100<BR>> Předmět: OT: Re: Dobijanie Favorit<BR>><BR>> > mne nastal v důsledku zimního období a pražské dopravy. V létě jsem<BR>> > si autíčko seřídil, na volnoběh si pobrukovalo na 300-400 otáčkách.<BR>> <BR>> No tak to je sila a jeste se s tim chlubite!!! Vy zrejme nemate rad ani <BR>> sebe ani lidi okolo natoz prirodu a stejne tak ani to auto, ze? <BR>> Uvedomujete si, ze motory ktere jsou ve Favoritu (plati temer vseobecne <BR>> pro seriove benzinove motory v osobnich vozech) maji pracovni otacky cca <BR>> 2.000 - 3.500 otm, teplotu cca 90C a urcitou zatez? Na toto je vse <BR>> spocitano, cokol
iv mimo toto pasmo uz nejak motoru skodi. Volnobeh je <BR>> zvlastni rezim, v karburatoru jej zajistuje samostatna cast, neni nijak <BR>> moc setrny k motoru ani ekologicky ale porad je lespi nez nechat motor <BR>> bezet na prazdno ve vyssich otackach. Cca 800otm, u dieselu o neco <BR>> nizsi, jsou otacky ktere zajistuji kompromis. Ve Vasem pripade dochazelo <BR>> za a) k vyraznemu narustu emisi (odhadem v te kolone jste vydal za 20 <BR>> S120 ktere by tam stali s Vami s motory na volnobeh) a za b) z duvodu <BR>> extremne chude smesi dochazelo k velkemu prehrivani motoru resp. <BR>> spalovaciho prostoru a protoze nebyl zajisten dostatecny obeh chladici <BR>> kapaliny tak mohlo dochazet k deformaci motoru.<BR>> <BR>> Pavel<BR>> <BR>> _______________________________________________<BR>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz<BR>> Hw-list@list.hw.cz<BR>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<BR>