<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2800.1400" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Nad touto upravou premyslim kvuli cene&nbsp;a taky 
kvuli tomu ze bych vyradil rozdelovac a VN kabely (15kkc-rozdelovac a 
1,8kkc-VNkabely oproti 3,5kkc-zapalovaci modul + cca 1kkc za soucastky a 
optosnimac). Veril jsem ze to nebude tak tezke uz jsem par el.zapalovani vcetne 
optickych snimacu delal. Nejvyce se mi osvedcilo to ze jsem si 
misto&nbsp;snimaci civky nebo kontaktu nechal vysoustruzit ze silonu kolecko do 
ktereho jsem vyvrtal 4 dirky a dale jsem udelal desticku s optosnimacem a 
zapaloval civku podle jednoho navodu z AR. Je pravda ze zde zustaly kabely a 
rozdelovac (mimo trabanta). V Seatu ktery mam jsem chtel byt trochu lepsi a 
vyradit i VN cast rozdelovace&nbsp;tim ze pouziju zapalovaci blok z MPI motoru. 
Do silonoveho kolecka bych udelal jen jednu dirku ale naopak bych udelal 4 
optosnimace. Je mi jasne ze mezi optosnimace a zapalovaci modul musi 
prijit&nbsp;elekronika ktera presne ovladne zapaleni te&nbsp;potrebne svicky. Ze 
to bude tesi nez do starsich aut to mi bylo jasne ale netusil jsem ze uz v roce 
96 je&nbsp;v tomto motoru tolik elektroniky.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Milan</FONT></DIV></BODY></HTML>