<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2800.1400" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Nad touto upravou premyslim kvuli cene a taky
kvuli tomu ze bych vyradil rozdelovac a VN kabely (15kkc-rozdelovac a
1,8kkc-VNkabely oproti 3,5kkc-zapalovaci modul + cca 1kkc za soucastky a
optosnimac). Veril jsem ze to nebude tak tezke uz jsem par el.zapalovani vcetne
optickych snimacu delal. Nejvyce se mi osvedcilo to ze jsem si
misto snimaci civky nebo kontaktu nechal vysoustruzit ze silonu kolecko do
ktereho jsem vyvrtal 4 dirky a dale jsem udelal desticku s optosnimacem a
zapaloval civku podle jednoho navodu z AR. Je pravda ze zde zustaly kabely a
rozdelovac (mimo trabanta). V Seatu ktery mam jsem chtel byt trochu lepsi a
vyradit i VN cast rozdelovace tim ze pouziju zapalovaci blok z MPI motoru.
Do silonoveho kolecka bych udelal jen jednu dirku ale naopak bych udelal 4
optosnimace. Je mi jasne ze mezi optosnimace a zapalovaci modul musi
prijit elekronika ktera presne ovladne zapaleni te potrebne svicky. Ze
to bude tesi nez do starsich aut to mi bylo jasne ale netusil jsem ze uz v roce
96 je v tomto motoru tolik elektroniky.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Milan</FONT></DIV></BODY></HTML>