Re: Nabíječky e-aut - bylo [OT] problem na aliexpress

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Březen 31 20:08:24 CEST 2024

Já v baráku spálím cca 800 m3 zemního plynu za rok.
Ve vodíku by to bylo 2400 m3.
Vodík se uchovává při 300 barech (někdy až 700 bar), tak by mi to
vycházelo na 8 m3 tlakovou nádobu na rok provozu.

Nebo si nad dům připoutat balón o průměru nějakých 17 m.
Ten by měl nosnost něco přes 2 tuny, to by barák v pohodě zvládl.

PL