Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Březen 29 16:50:48 CET 2024

Mám pocit, že ani  to rubidium nestačí...někde jsem viděl na webu maníka co
vláčel po horách ( měl to v dodávce ) nějaký cesiový normál ( nějakou
rackovou pixlu )  a to bylo tak tak že tam ten rozdíl už patrný byl..

Jen to nemohu najít...

To mne taky napadlo. Je to zřejmě o fous. Korekce na gravitační dilataci