Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Březen 29 16:39:58 CET 2024

Př tom spojení na mikrovlnách je především problém ten, že vlastně vůbec
nic neslyšíte. Dokud se přesně parabolou nedosměrujete na stanici která
odněkud vysílá, tak se nemáte ten protější signál. Jenomže dosmėrovat se
můžete, jen  když ten signál máte a víte, kde ho přesnė hledat. Takže
musíte být naladěn tam kde ten signál očekáváte. Tedy přesně.