Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Březen 29 16:09:10 CET 2024

No když srovnám cenu běžného  a "dostačujícího" OCXO  s  cenou rubidiovéhob
normálu, tak to určitě nejsou podobné peníze. To samé OCXO versus  nějaký
ten GPSDO s  kvalitním oscilátorem, tedy ne ty krabičky od sirek, které z
principu budou mít velký jitter..

A když porovnávám ceny těch úplně nejkvalitnějších normálu tak tam už za
nepatrný rozdíl ve stabilitě se platí několikanásobně větší peníze...