Protikopírovací analogové ochrany - bylo Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Březen 29 16:06:38 CET 2024

Mě to prolamování antikopírovacích mechanismů nějak minulo.
Asi proto, že jsem na normální filmy nikdy moc nečuměl, a u P-éčka s tím
kupodivu nebyl problém.
Nepamatuju si, že bych při kopírování z kazety na kazetu měl někdy
jakýkoli problém.

Udivuje mě, že si s těmi nabořenými synchropulzy poradila levná bedna
(včetně superlevných černobílých),
ale drahé video s tím mělo problémy.
Přece by stačilo osadit do videa stejnou techniku jako je v té bedně, ne?

PL