Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Březen 28 22:44:58 CET 2024

Tak teď už by měl (po krátkém výpadku) být ten obrázek online.
Musel jsem ho na chvíli smazat, protože jsem ho neanonymizoval
dostatečně a na jednom místě tam poloha zústala. A není dobré publikovat
veřejně svou polohu, takže jsem to musel opravit. :)

Zdraví PavelK