Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Březen 28 17:00:45 CET 2024

moj vyzera nasledovne. Nebol tam aktivovany position fix rezim, takto
vyzera vystup oproti aktivnemu vodikovemu maseru tak ako sa F9T vybere
zo sacku, zapne a nakonfiguruje aby generoval 1.25MHz. Skusim rozchodit
ten riadiaci program na PC a pohrat sa s tym cez velku noc :-)