Re: Ještě k té domácí kalibraci multimetrů

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 27 06:53:48 CET 2024

to jsem take nasel, ale "ocima" jsem si vzpomel na parkovaci misto i
vchod u tech GSM.
k tomu metechu kousek vedle jezdim pravidelne ted a ty haly jsou pomerne
nove. ta hala GSM je tam uz od davno, jak je videt na mapy.cz :-)
t.