Re: Ještě k té domácí kalibraci multimetrů

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Březen 26 22:10:04 CET 2024

Takhle podobně ( jako ten Protec) mi lže  můj Metex M-4650CR. Na 5V
ukazuje 4,923 V což už je bída.
Třeba při nabíjení Li-Pol je opravdu dobré dodržet oněch 4,2V a nepřebíjet.
Ale lže takhle o těch 77mV  v celém rozsahu 20V, vždy o tuhle hodnotu.
Jakoby tam neseděla nula.
Zkusím to někdy rozebrat a podívat se, jestli jsou tam popsané trimry.
Další, jiný Metex zase lže jen v záporných hodnotách a docela dost ( na 5 V
o 0,12V ) v kladných je na dvě desetinná místa ( víc neumí ) OK.
Jinak mi u té vaší tabulky mi dost matou ty nuly ( doplněné )

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

út 26. 3. 2024 v 21:54 odesílatel Pavel Kořenský <pavel.korensky na dator3.cz>