Jak na vycteni pameti z beziciho osmibitu?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Březen 24 18:07:52 CET 2024

Já jsem tím programem Man zpracovával až disertaci, někdy v roce 1984. Měli
jsme v práci originál HP1000 , na tom to taky fungovalo.  Diplomku v roce
1977 mi ještě musela psát maminka na stroji, naštěstí to uměla dobře. Ta
diplomka se mimochodem týkala řízení textilního stroje s I8080.  Na
tehdejší dobu to bylo v tomhle oboru něco nepředstavitelného. Měl jsem taky
Sinclair Spectrum, ale dodělal jsem k tomu jen interface na Joystick, aby
na tom děti mohly hrát hry.  Já na to nějak čas neměl. V práci jsem řešil
řídící systémy pro textilní stroje , taky se Z80, postavili jsme vlastní
vývojový systém, připojili děrovač a snímač pásky a nějaký teslácký monitor
se sériovou linkou.  Taky jsem stavěl programátor na EPROM 2708, 2716 a
2732.
Tenkrát byl na všechno čas.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW