Jak na vycteni pameti z beziciho osmibitu?

ladislav.krucinsky ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Neděle Březen 24 12:06:30 CET 2024

Manic Miner? Do teď mi bzučí v uších ten donekonečna reprodukovaný motiv z Griega... Propařil jsem na té hře hezkých pàr nocí ve službě dozorčího.Láďa Odesláno z příliš chytrého mobilu.
-------- Původní zpráva --------Od: Ales Filip <konference.afilip na centrum.cz> Datum: 24.03.24  11:58  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: Re: Jak na vycteni pameti z beziciho osmibitu?

Dobrý den,Nedávno jsem našel ve skříni ZX Spektrum, a přemýšlel jsem, proč jsem tam dobastlil tu obrovskou 7805. V té době ještě v pouzdru TO220 nebyla. Kupodivu jsem to zapnul, z internetu stáhnul nějaké hry, a z PC přes zvukovou je tam nahrál. Z výstupu naštěstí leze videosignál, takže to šlo připojit k TV. A hrál jsem Manic Minera. Když to viděla 12ti letá dcera, tak na to koukala jako z jara. Povídala, že jsem už strašně starej 🤣
https://drive.google.com/file/d/1jp_7AUIKLH3sYUg0CR7LJy7Bj5B2BwGG/view?usp=drivesdk
S pozdravem,--  Ales Filip Kutna Hora http://xanadu.khnet.info