Re: TNC čidlo

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 23 23:37:30 CET 2024

Zkusil bych spíš hledat dokumentaci k danému kotli nebo bojleru nebo z
čeho to je.

Mám třeba kondenzační kotel, kde se TNC používají na několika místech.
Měří tím teplotu otopné vody, teplotu externího zásobníku, venkovní
teplotu pro ekviterm atd.
A každé čidlo má jiný termistor.

Dokonce u toho pro měření venkovní teploty je to čidlo složeno z
paralelní kombinace NTC+fixní
rezistor, aby ten průběh závislosti byl jiný.
Naštěstí v servisní dokumentaci je tabulka, jaké odpory to má dávat při
jaké teplotě, tak se
z toho dá odvodit typ potřebného termistoru.

PL