Jak na vycteni pameti z beziciho osmibitu?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 23 19:07:09 CET 2024

Tomu se mi až nechce věřit.
Já jsem 2 KiB EPROM typu 2716 používal už ve škole někdy kolem roku
1982. To jste to dělal ještě dřív?
Celkem běžně pak (asi trochu později) už byly k dispozici i sovětské
EPROM s malým vystouplým okýnkem, kterým se kvůli tomu říkala ponorka.
Protože asi měli problémy s výrobou křemenného skla, tak tam byl nějaký
obyčejný fensterglas a mazalo se to hodinu (za podmínek, kde západní
EPROM byly snazané pod 10 minut).
A zavaděč z magneťáku na pár byte - to zní až neuvěřitelně.

PL