Jak na vycteni pameti z beziciho osmibitu?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Březen 23 13:57:06 CET 2024

Ja nerozumiem co spekulujete s NMI a RESET, a tiez nerozumiem, preco by to
niekto mal davat z hlavy.

https://www.zilog.com/docs/z80/um0080.pdf

str. 25-26 (ktora je ocislovana ako str. 11)

Potiahnete /BUSREQ, pockate na /BUSACK, a mozete sa rypat v pamati do
sytosti.

Je zaujimave, ze ten text tiez upozornuje na refresh DRAM; je to dane dobou.

wek

PS. nadsenci AI si na tomto jednoduchom pripade mozu vyskusat, ake
vselijake kydy z neho vypadnu, ryp ryp