SW pro SDR radio (RTL....) Linux

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Březen 22 22:08:59 CET 2024

Určitě je to lepší, než RTL-SDR, nicméně opět je třeba použít nějaké
základní filtry. Ve městě to může zahltit kdejaká služba.Číňan to má za
půlku ceny, navíc s filtry:

https://vi.aliexpress.com/item/1005004846466100.html?gatewayAdapt=glo2vnm

Tohle mám vyzkoušené, opravdu se to dá připojit rovnou na LW. Někdo na to
už navrhnul pěknou krabičku na 3D tisk.