mkrofon k mobilu(pc) pro hledani piskani na pcb a v zarizeni ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Březen 22 09:43:11 CET 2024

1. pozadal jsem o opravu, reklamaci prodejce.
2. oddekloval jsem zdroj, abych mohl s "hadici" dovnitr.
ackoliv je to piskani slyset opravdu hodne i pres pc repracky, tak tou
hadickou nejsem schopnej ten zdroj zvuku najit. podle umisteni/typu atd.
soucastek, civek a trafek, by s tim asi slo stejne kulovy delat.
hledal jsem nahradni zdroj, protoze bych chtel trochu posilit vykon pro
novou grafiku, kde na webu je jako pouzitelna varinta zminovana
modularni rada od EVGA. s kabelama si ale nejsem uplne jistej, typ co se
probiral se uz nedela.
celkem me prekvapilo par povzdechu v recenzich, ze i u takto drahych
zdroju se vyskytuje piskani !?
oddeklovany zdroj zde:
https://www.rajce.idnes.cz/tomik-k/album/dell-zdro-bez-deklu-2024
jeste by se zatim hodil sw. nastroj, co by udrzoval pc min. treba na 20%
zateze = stale se pomalu toci ventilator ve zdroji = nic nepiska . takto
nastavitelny sw. jsem ale nenasel, jen pokazde vykon na max.
dik za pripadne info.
t.