SW pro SDR radio (RTL....) Linux

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Březen 21 20:49:55 CET 2024

Hledejte Direct Sampling mod ... obchází se tím tuner v RTL SDR.... takže
to pak jde krásně o nízkých kmitočtů.. konvertor netřeba.

Tady to v závěru popisuju..
https://ok1mhk.blogspot.com/2022/11/prijem-zkusebniho-vysilani-drm-na-954khz.html?m=1

Kdyby náhodou někdo potřeboval to tráfko 1:4 tak jich mám doma celou hrst..

čtvrtek 21. března 2024 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>