SW pro SDR radio (RTL....) Linux

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Březen 21 19:27:57 CET 2024

Funguje nádherně! Kus drátu, klidně zastrčeno přímo v USB počítače a třeba FM rádia posloucháte jak víno.
Z SDRek co mám, je tohle pocitově (přesné parametry jsem neměřil a neporovnával) nejcitlivější. Jen pozor na Čínu, jsou od toho fejky, které mají podobnou kapotáž, ale uvnitř je zbastlené o generaci starší SDRko.

Jakub Šerých