Dalkove ovladani vrat

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 21 19:18:00 CET 2024

Jen info, že ty I/O adresy přiděluje PCI subsystém. Takže na různých PC
budou různé.

Ty chipy NetMos 9865 emulují LPT téměř přesně. Ale i tady je to "téměř".
Jedna drobná odlišnost v režimu EPP s automatickým handshakingem tam
přece jenom je.
Tak proto jsem do známého LinuxCNC upravoval driver, aby fungoval s LPT
kartami Mesa
jak na nativních LPT na mainboardech, tak na těch na MC9865.

Poznámka pro pana weka, který si často rád rýpne štiplavou poznámku (tj.
vysmívá se tomu)
kolem výhod dostupnosti zdrojáků v prostředí Linux: jen proto, že ty
zdrojáky dostupné jsou,
tak jsem jeho funkci mohl nastudovat a ten driver mohl upravit.

PL