SW pro SDR radio (RTL....) Linux

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Březen 21 16:35:28 CET 2024

Zdravím,

už jsem si s tím taky nějaký čas nehrál, ale SDR++ není špatné.
Provozoval jsem ho Raspberry Pi 4 a chodilo to celkem fajn. Pro Ubuntu
to bude určitě taky, ale nevím jestli v repozitáři.
Já jsem na tom Raspberry používal nějakou distribuci co se jmenuje
DragonOS (https://cemaxecuter.com/) a ta z Ubuntu přímo vycházela a byla
určená právě pro SDR.

Zdraví PavelK