Dalkove ovladani vrat

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 21 16:25:58 CET 2024

S tím světem už to jde opravdu zu grunt, když už se nedají ani koupit
PCI I/O karty.  :-(
Asi nejlepší jsou (byly) ty s chipem NetMos MC9845.
Něco jako je tady:
https://www.ebay.com/p/11018894144

Ale Číňani prodávají i karty se svými chipy, myslím  CH351.
Kdysi jsem se tím dost zabýval. V základním LPT režimu je to plně
kompatibilní.
Ale EPP s automatickým handshake je tam udělaný úplně jinak a případná
kompatibilita se dá udělal jen na úrovni driveru.
Nicméně to nějaký programátor zřejmě využívat nebude, takže by to mělo
fungovat.
Dělají i verzi pro PCIex, myslím CH382.

PL