Identifikace elektromotoru

Martin Locker locker na vosrk.cz
Čtvrtek Březen 21 14:14:56 CET 2024

Zdravím,

předem se omlouvám za moji neschopnost, ale nějak se mi nedaří identifikovat elektromotor (potřebuji nahradit včetně frekvenčního měniče - utopeno). Dle štítku se mi nedaří u MTA žádný odpovídající motor najít. Takže jsem hledal i jinde, ale zatím bez úspěchu, problém je velikost. Běžné motory 0,55 kW mají rozměr 80 (pr. 160 mm), ale tento má velikost 71 (viz. štítek), malá příruba.
Nevíte, co by to mohlo být za motor, resp. čím ho nahradit? Používá se v do cca 4500 ot/min (tj. 150 Hz).
Popřípadě můžete doporučit i frekvenční měnič (v originále byl nějaký Lenze)? Požadavek řízení otáček napěťovým vstupem.

Díky za nasměrování

Martin