Fix - bylo mkrofon k mobilu(pc) pro hledani piskani na pcb a v zarizeni ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 21 12:26:08 CET 2024

Ještě poznámka, že fix byl vynalezen v roce 1959. Tedy ještě před Gagarinem.

Já osobně fixy miluju a už mnoho let nepíšu nepíšu ničím jiným.
Můj jednoznačný favorit je Centropen 2631 ve verzi 0.3mm.
Ta kovová trubička na hrotu se stabilní tloušťkou (není to konus) je třeba
při použití pravítka, nebo když je třeba se trefit na přesné místo, super.

PL