mkrofon k mobilu(pc) pro hledani piskani na pcb a v zarizeni ?

Pavel Krafcik hwl na pjk.cz
Čtvrtek Březen 21 09:43:28 CET 2024

A protože to financovala firma Fisher, jsou tyto tuhy a propisky volně v
prodeji na celém světě.

Ostatně, problém s tuhou a odřezky tuhy jsou i jinde. Na ARO a nebo na
JIP na to sestřičky dost nadávaly. Jenže pokud ležíte jen na zádech a
chcete luštit křížovky a psát si, tak klasické propisky po čase
přestávají psát. Tuha Fisher space pen funguje dobře i vzhůru nohama.

Pavel Krafčík