mkrofon k mobilu(pc) pro hledani piskani na pcb a v zarizeni ?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Březen 20 14:35:28 CET 2024

Nejmenší mikrofony jsou MEMS - můžete jich přilepit na plošňák několik,
sestavit z nich pole a hrát si s korelací signálů. Když použijete
algoritmus podobný RL Tamara snad se vám povede lokalizovat zdroj zvuku
přesně. Mnoho zdaru.

Mrazík