Jak rozebíráte velké baterypacky?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Březen 19 13:52:49 CET 2024

Dobrý den všem,

všiml jsem si, že tu občas někdo opravuje packy do kol a koloběžek. Na
mě to už přišlo taky, tak mě zajímají zkušenosti.

Jedna sekce měla výrazně nižší napětí. Zjistil jsem, že jeden článek z
ní trvale svítí na termokameře, tedy vybíjí své sousedy. Je na kraji a
chtěl bych ho vyndat a nahradit novým.

Ze záporného konce se mi podařilo lámacím nožíkem a šroubovákem
odtrhnout přibodovaný propojovací plech. Ale u kladného se toho bojím,
to bych při páčení článek zkratoval.

Je nějaký fígl, jak elegantně odpojovat články spojené přibodováním k
propojovací plíškům?
Nebo mám jednostranně odpojený článek nechat kde je a nový připojit asi
10 cm drátama?

Díky,
PH