Multimetr Gossen Metrawatt METRAHIT PM XTRA

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Březen 18 19:39:29 CET 2024

Ten model  Elma 869s vypadá zajímavě...5,5 míst  I se dá najít mnohem více
info.
A ta cena sice už je víc , než 5kKč, ale asi bych to dal...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>