Aliexpress

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Pondělí Březen 18 18:20:32 CET 2024

Dobrý den,

Nechápu. Mám v telefonu aplikaci 17track, do které zadávám všechna
trasovací čísla, takže vím o 95% balíčků kde jsou. Podle toho chodím na
poštu. Navíc člověk, který k nám vozí balíčky má pravděpodobně nějaké
prémie za doručené balíčky, takže mi s každým balíčkem volá, jestli jsem
doma. Nedávno volal, že mi věže 2 balíčky, jeden že se vejde do schránky,
druhý ne. Tak že mi ten jeden nacpe do schránky, a druhý že mi nechá na
poště. Ptal jsem se ho jaký to má smysl, že stejně na tu poštu budu muset,
tak ať tam nechá oba. Že prý ne, že ho potřebuje doručit. Takže jeden byl
ve schránce, druhý na poště (oba LFxxxx)

S pozdravem,
--
 Ales Filip
 Kutna Hora