Aliexpress

Pavel Kratochvíl kratochvil na seznam.cz
Neděle Březen 17 12:24:51 CET 2024

Skener v odbavovacím zařízení taky používám, ale naskenovat více kódů
najednou se mi nikdy nepovedlo, asi nečtu co to ukazuje, příště to zkusím
sledovat. Takže buď naskenuju každý zvlášť a dostanu více čísel nebo
naskenuju jen jeden. A pak u přepážky dostanu vynadáno za to, že jim
přetěžuju prioritní frontu, nebo že jsem si naskenoval jen jeden kód a chci
více zásilek. To podle toho, kdo zrovna za přepážkou sedí.

Pavel

---------- Původní e-mail ----------
Od: Zdeněk Aster <Zdenek.Aster na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 17. 3. 2024 11:57:00
Předmět: Re: Aliexpress
"Přidám se k tomuto názoru, pokud mám dobře zaregistrovaný email a telefon,
tak se mi nestalo, že by mi nějaký balík proklouznul, vždy se objeví v
aplikaci.

Velké plus co často používám, je že jdu na poštu a jak mají ten terminál na

lístky tak v aplikaci dám zobrazit číslo té zásilky a načtu to tím skenerem
v kiosku,

pošty. A vždy mě to zařadí na ten prioritní výběr jako kdybych šel pro
klasický balík

v ČR.. Dokonce je tam možné těch kód poslat víc.

Zdeněk Aster
---------- Původní e-mail ----------