Re: cenový paradox LCD displejů

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Březen 17 12:04:30 CET 2024

Sklo a guma asi nebude pro mé účely takový problém. sázím na to, že po
dohodě s 3D tiskárnou vzniknou nějaké náhražkové nožičky. Ale je pravda,
že i ty znamenají nějaký náklad. A potom stejně budu potřebovat PCB a
zase nějaký kousek 3D tisku pro uchycení sklo + guma na tom PCB.

Hlavně pro mé pokusy je atraktivní displej s blbým datasheetem od slona,
kterej dostanu už zítra.
Předpokládám, že se s takovým LCD pracuje tak, že se připojí přímo
(sériové odpory?) na nožičky procesoru a přivádí se na ně signál tak, že
svítící segment má opačnou polaritu než COM a zhaslý má stejnou polaritu
jako COM. To celé v kmitočtu kolem 100Hz.