Aliexpress

Aleš Vašák vasak na avas.cz
Neděle Březen 17 09:57:38 CET 2024

Při styku s Českou poštou je největší chybou pasivně čekat na doručení.
Není ale ani nutné chodit se doptávat na pobočku, stačí sledovat zásilku
v nějakém sledovači (já používám parcelsapp.com) a zajít na poštu až
když tam ta zásilka už pár dní leží, obvykle po nějakém fiktivním pokusu
o doručení.

--
a.v.