Re: Jakou volit vypalovačku - bylo šablony

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 16 15:43:09 CET 2024

Zajímavé, že obrácení kužele nejsou schopni dosáhnout posunem ohniska.
To umím i já na svém amatérském laseru z 3D tiskárny.
Navíc šablony se asi pálí na vláknových nebo pevnolátkových laserech.
A tam je myslím zvykem používat dost velkou ohniskovou vzdálenost. Třeba
100mm nebo i víc.
Takže ten úkos na šabloně 0.1mm musí být snad skoro pod hranicí
měřitelnosti.
Zvlášť kdyby posadili ohnisko na horní stranu.

PL