Re: Jakou volit vypalovačku - bylo šablony

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Březen 16 15:27:51 CET 2024

Zdravím,
to omezení 290x190mm je pouze pro vybraný základní formát, zřejmě
velikost plechu z kterého to řežou, když se nad tím vybere větší je ten
limit taktéž větší, např. pro největší 460x460mm je omezení 380mm*430mm.
Libor