Re: Tak jsem si splnil dětský sen :)

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Březen 15 23:35:40 CET 2024

Njn, to trošku kecají.
Zrovna dneska jsem to měl rozebrané na prvočinitele, když jsem to čistil
a vyměňoval ventilátor.
Ten A4 je poctivá kovářská práce ještě z dob, kdy se to jmenovalo HP
53132A, je to celé vyrobené z poctivých through-the-hole součástek
(patrně nejkvalitnějších, které se v době výroby daly sehnat) a celý ten
modul toho zdroje vypadá, že bude fungovat i kdyby absolvoval cestu na
Měsíc a zpět a při té příležitosti si udělal odbočku se zastávkou na
svačinu v pekle. Akorát bude trochu ohořelý, ale fungovat nejspíš bude.
To je důvod, proč zrovna tyhle měřící přístroje furt stabilně měří,
prodávají se další generaci z druhé ruky a furt měří a měří atd. atd.
Tehdy ještě uměli v HP dělat věci, které vydržely... Viz moje kalkulačky
HP-15C a HP-16C které fungují dodnes (po cca. 40 letech) a jediné co je
potřeba udělat je vyměnit jim baterky tak 1x za 10 let.

Zdraví PavelK