Re: Nový Rb normál

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Březen 15 22:16:25 CET 2024

Njn, to s tím názvem je pravda. Ale dělat nový panel kvůli tomu nejspíš
nebudu. :)

Další grafy budou, ale musím počkat až mi přijde ten GPIB kabel. Zatím
mám GPIB konektivitu jen na ten multimetr pod tím. Až to bude celé
pospojované, tak mi s tím snad bude fungovat TimeLab.
Nerad bych tu statistiku kolem psal sám v Labview.

Zdraví PavelK