Nový Rb normál

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Březen 15 21:53:10 CET 2024

Zdravím,

tak nový normál už je v krabici, DPM měří jak měřit má a celé to funguje
nadmíru pěkně.

Na album https://www.rajce.idnes.cz/pkorensky/album/agilent-53132a jsem
přidal fotku celého přístroje a taky výsledek momentálně běžícího
statistického měření.

Když nechám jet ten volný Rb normál proti mému GPSDO, tak při 1000
měřeních s gate time 1s to má standardní odchylku 377 uHZ na kmitočtu 10
MHz.

Jediné co zbývá je odfrézovat kus krytu na té krabici, aby se to dalo
zavřít. Momentálně tomu brání masivní chladič na zadní straně, který je
o cca. 7 mm vyšší než je výška panelu té skřínky. Ale to je dané tím, že
tenhle chladič jsem už měl ze starého normálu a nechtělo se mi kupovat
nový. Ty masivní kusy taženého hliníku nejsou zrovna laciné.

No a čítač 53132A už má vyměněný původní větrák za nový, takže je krásně
tichoučký.

Zdraví PavelK