Re: výroba šablony pro pastu

Pátek Březen 15 20:40:13 CET 2024

To QFN ma roztec 0.5? To by nebyla takova vyzva, kdyz neni sablona,
normalne nanesu tenky prouzek pasty napric pady, pretavim to
horkovzduchem, pritom to trosku drazdim pinzetou aby si to lip sedlo a
vytlacilo prebytecny cin a pak to v pripade zkratu objedu pajkou a tavidlem.
Zkraty nejsou problem, blbe se spis pripajeji nechycene plosky, to je
lepsi sundat a znova.
Nakonec pri opravach uz osazenych desek stejne jina moznost neni...