Re: Takový začátečnický analogový dotaz - unipolární napěťový sledovač

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Březen 15 19:52:38 CET 2024

Jo, já se omlouvám, chtěl jsem to do toho dokopírovat, ale zapomněl ..
Jedná se o prodejce GWUNW Official Store
<https://www.aliexpress.com/store/3223141>

Prodejce  tomu rozumí, ví co prodává a má o tom přehled, funguje dobře
podpora.
Má tam v popisu ( v description rozkliknout more... )  takovou tabulku, kde
je udáno, co který modul používá.
Moduly BY42G , BY42F a BY82F  používají 16-bit převodník.

Já na zkoušku objednal tohle:
https://www.aliexpress.com/item/32843511843.html
A je to snad jediný modul, kteří opravdu měří dobře a hlavně má tam
vestavěný oddělovací měnič, takže měření může být napájené z vlastního
zdroje.
A je jedno, kde je bočník...
I kalibrace je "rozšířená" na dva body, takže se "nuluje" a pak se dá
nastavit na nějakém známém napětí.
Je tam popsaná ta kalibrační procedura.
Je to ale holt dražší... Na druhé straně když člověk potřebuje, aby to
měřilo dobře, nemá smysl utrácet za levné krámy, co "něco" zobrazují..
Nakoupil jsem různých modulů asi 30 ks, až výše zmíněné je OK.
https://drive.google.com/file/d/15TbdGzmvZQdYQnYrJlYMbUl06q7eiOsf/view?usp=drive_link
Potřeboval jsem  do stávajících zařízení  zamontovat měření. To se zprvu
zdálo jednoduchá věc, to jsem ale netušil, jak to všechno lže.
Ty nejhorší moduly se rozcházejí i o 10-15 procent.
Co také funguje a velmi dobře je stavebnice se starým a známým ICL7107,
která je relativně levná a samozřejmě měří také přesně.
https://www.aliexpress.com/item/4000353799764.html    Zakoupil jsem také,
přišlo to už sestavené..
Pokud nejde o místo , je to  vedle produktů od GWUNW také asi  to nejlepší,
co jde za rozumný peníz koupit a měří to výborně.
Tady je k plusu i větší vnitřní odpor..ideální a určitě dobře použitelné k
té lampě v rubidiovém normálu. Ať tedy vrátím vlákno tam, kde začalo...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>